Skrivnost starih Egipčanov - Eygptian Magic

Danes imam za vas oceno vsestranske kreme Egyptian Magic, ki sem jo prejela že januarja, vendar si za tako vrsto izdelkov rada vzamem malce več časa pri testiranju, da izdelek res dodobra stestiram in si ne ustvarim mnenja na podlagi prvega vtisa. Ker je tale krema moj spremljevalec že več kot dva meseca, vam bom danes povedala, ali so hvalospevi v medijih in pri ostalih blogerkah res upravičeni.

Egyptian Magic je res vsestranska krema, saj je namenjena uporabi na različnih delih telesa. Tako lahko služi kot krema za obraz, balzam za lase, ustnice, losjon po sončenju, britju, odstranjevalec ličil, krema za nohte in obnohtno kožico, krema za področje okrog oči, vaginalno vlažilno sredstvo in lubrikant, krema proti suhi koži na petah in komolcih … Kremo sem sama predvsem uporabljala v borbi proti suhi koži, tako na obrazu kot po telesu, in čeprav v nekaterih primerih ni najbolje delovala zame, se je v drugih izkazala kot odličen rešitelj za suho kožo.


Krema je ustvarjena iz 100 % naravnih sestavin in ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov, parabenov ali gensko spremenjenih sestavin. V kremi je zgolj 6 naravnih sestavin: oljčno olje, ki spodbuja rast celic in celjenje ran, čebelji vosek, ki vlaži in ščiti kožo, med, ki kožo blaži, cvetni prah, ki vsebuje antioksidante, ki poskrbijo za zaščito kožnih celic in upočasnijo staranje, matični mleček, ki obnavlja kožo, in propolis, ki blagodejno vpliva na kožo, ki je nagnjena k nepravilnostim in nevtralizira barvo kože.


Voskasta teksturaima vonj po vazelinu, ki pa ni močan in zato tudi ni moteč.  Čeprav je krema v lončku v trdnem stanju, se pod toplino prstov hitro stopi in postane oljnate teksture, zaradi česar se lažje nanaša na kožo. Ker je mastna, se ne vpije tako hitro, zato jo uporabljam predvsem zvečer, da se zjutraj zbujam z nahranjeno kožo. Uporabljam jo za nego kože na obrazu in po telesu, na lase pa si je ne upam dati, ker se bojim, da bo preveč bogata za moje normalne lase in mi jih bo mastila.
Ko sem začela z uporabo, sem jo najprej uporabljala za nego obraza zjutraj in zvečer. Zjutraj sem nanesla res zelo tanek sloj kreme, da se je hitreje vpila, se je pa odlično obnesla kot podlaga za ličila, saj se je tekoča podlaga preko nje lepše in lažje nanašala, hkrati pa je pridobila tak svilenkast pridih. Za nočno nego sem uporabila izdatno količino kreme, saj imam v mrzlih dneh res suho in zategnjeno kožo. Čeprav je bila moja koža zjutraj mehka in nahranjena, pa sem po nekaj dneh opazila, da so se mi začeli na čelu pojavljati majhni mozolji. Ko sem z uporabo kreme prenehala, so izginili, tako da sumim, da mi nekaj pri tej kremi ni odgovarjalo (ali pa se ni dobro ujela z ostalimi izdelki, ki jih uporabljam). Tako da je sedaj za nego celotnega obraza več ne uporabljam, ni pa mi odgovarjala niti kot balzam za ustnice, saj se mi je zdela premalo hranljiva za moje res izsušene zimske ustnice (tu mi najbolj pomagajo izdelki, ki so namenjeni izključno negi ustnic). Jo pa še naprej uporabljam za nego suhe kože okoli nosu, kjer imam pozimi največje težave. Najbolj pa mi krema odgovarja za nego suhe kože na komolcih, rokah, stopalih in nego nog po britju. Vedno jo uporabim zvečer pred spanjem, zjutraj pa je moja koža mehka, svilenkasta in nahranjena. Bi pa želela še izpostaviti, da je treba kremo uporabljati nekaj časa in to redno, vsak dan, da se doseže želeni učinek, saj po eni uporabi težave s suho kožo ne bodo rešene.


Krema je na voljo v lončku, kar bo za marsikoga nehigienično, vendar mene ne moti, predvsem ne zato, ker jo vedno uporabljam zvečer po tuširanju, ko so moje roke čiste. Vsebuje 59 ml, dobite pa jo lahko na spletni strani www.egyptianmagic.siza 26,90 €. Večje pakiranje 118 ml stane 40,90 €. Krema je na voljo tudi na nekaterih drugih prodajnih mestih, seznam najdete tukaj: http://egyptianmagic.si/prodajna-mesta/


Ste že preizkusile Egyptian Magic kremo? Kako se vam zdi? Ne pozabite preveriti moje Facebook strani, kjer bosta kar dve bralki dobili možnost, da vzorčke te kreme preizkusita tudi sami. Hvala za pozornost!
*PR izdelek

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Skrivnost starih Egipčanov - Eygptian Magic"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel