Oriflame Skin Pro Cleansing System

Morda ste opazile, da so v zadnjem času zelo popularni aparati za čiščenje obraza, tudi med blogerkami, saj jih vedno več piše o njih. Priznam, da je trend zamikal tudi mene, saj me je zanimalo, zakaj taka popularnost, zakaj so tako posebni. Preizkušala sem Oriflame Skin Pro Cleansing System, ki me je prav pozitivno presenetil. Naj tej točki moram izpostaviti, da je to moj prvi aparat za čiščenje kože in ga ne morem primerjati z nobenim drugim, torej bodo moje izkušnje in ocena temeljile zgolj na preizkušanju tega izdelka. 

V čem je prednost uporabe teh aparatov? Aparati boljše očistijo nečistočo s kože, dobro očiščena koža pa je bolje pripravljena na izdelke za nego, ki jih nanesemo po čiščenju, saj se le-ti bolje vpijejo, aktivne učinkovine pa prodrejo globlje v kožo. Kako delujejo? Aparati za čiščenje so zelo nežni in učinkovito odstranjujejo ličila, odmrlo kožo in nečistoče, zasidrane v porah. kožo tudi masira in stimulira krvni obtok. Po nekajtedenski uporabi je koža bolj sijoča in tudi pore naj bi bile manj vidne. 


Skin Pro aparat je prispel na moj naslov zapakiran v kartonasto škatlo, v kateri so se poleg samega aparata nahajali še stojalo za aparat, vrečka za shranjevanje, baterije (kar je zelo priročno, še posebej, če nimaš doma nobenih dodatnih baterij v trenutku, ko prejmeš aparat) in navodila za uporabo. Po eni strani se mogoče nekomu ne zdi najbolj priročno, da je aparat na baterije in bi raje imeli polnilec, ampak meni je ljubše, ker to pomeni, da preprosto zamenjam baterije, ko so prazne in mi ga ni treba polniti (veselje izhaja predvsem iz tega, da moram po navadi telefon ali fotoaparat polniti ravno takrat, ko ju najbolj potrebujem #življenjelepotneblogerke).


Aparat je svetlo modre barve, na sebi pa ima ščetko oz. glavo, ki je snemljiva in za katero se priporoča, da se jo zamenja vsake tri mesece. Obstajata dve vrsti snemljive glave - ena je namenjena normalni in občutljivi koži, druga pa globinskemu čiščenju. Pred samo uporabo sem prebrala nekaj ocen svojih blogerskih kolegic in moram priznati, da so me njihove besede, kako zelo nežna je bila ščetka ob prvi uporabi, da je skorajda niso čutile, presenetile, saj se meni ni zdelo tako, ker sem ščetine ščetke prav lepo čutila že ob prvi uporabi. Ščetka nikakor ni groba, daleč od tega, ampak zdelo se mi je kot ena prav prijetna masaža obraza (ko že leta in leta uporabljaš samo roke, se zagotovo pozna razlika :D). Ker so trenutno moji hormoni v polnem delovanju in imam predvsem na licih precej občutljivo kožo, aparata nisem mogla uporabljati vsak dan, ker moji koži to ni ustrezalo, tako da ga sedaj uporabljam vsak drugi večer. Opažam, da res pomaga lepo očistiti obraz, saj se na ščetki takoj pozna, če ličil, predvsem tekoče podlage, nisem dobro odstranila. Aparat uporabljam tako, da nanesem gel za umivanje na obraz, zmočim ščetko, nato pa 60 sekund s krožnimi gibi masiram celoten obraz. Aparat ima dve hitrosti, normalno in višjo za globinsko čiščenje. Sama vedno uporabljam normalno, ki se vklopi preprosto tako, da stisnem gumb ON, ker mi je višja žal pregroba. Po eni minuti se aparat sam ugasne, saj naj bi bilo to dovolj za čiščenje celotnega obraza, je pa malce moteče, da aparat med tem časom ne opozori, kdaj je treba zamenjati predel čiščenja. Za vsako lice je predvidenih 10 sekund, za čelo in brado pa 20 sekund (kot prikazuje slika tukaj). Takoj po čiščenju se na mojih licih pojavi rdečica zaradi občutljivosti kože na tem predelu, vendar pa po nekaj minutah izgine. Moja koža je po nekaj mesecih uporabe videti lepša, bolj zdrava in sijoča.


Cena aparata za čiščenje obraza je 39,90 €, dve nadomestni glavi pa staneta 4,49 €. Sama sem z aparatom zadovoljna, saj moji koži ustreza in jo res bolje očisti kot samo umivanje z rokami, bi pa rada opozorila, da nekateri teh aparatov ne priporočajo puncam z aknami, saj se lahko zgodi, da jih na ta način prenesete po celotnem obrazu.

Vam je objava všeč? Deli jo s prijatelji!
Ste že preizkusile kakšen aparat za čiščenje kože? Kateri vam je najboljši? Kakšen se vam pa zdi Oriflame Skin Pro Cleansing System? Hvala za pozornost!
*PR izdelek

Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "Oriflame Skin Pro Cleansing System"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel